Łączna liczba wyświetleń

środa, 1 lutego 2017

Piosenki, których uczymy się na Dzień Babci i Dziadka


"Little snowflake"

Snowflake , snowflake
Little snowflake
Little snowflake falling from the sky
Snowflake , snowflake
Little snowflake
Falling falling falling falling falling falling falling falling falling
Falling on my head

Snowflake , snowflake
Little snowflake
Little snowflake falling from the sky
Snowflake , snowflake
Little snowflake
Falling falling falling falling falling falling falling falling falling
Falling on my nose

Snowflake , snowflake
Little snowflake
Little snowflake falling from the sky
Snowflake , snowflake
Little snowflake
Falling falling falling falling falling falling falling falling falling
Falling in my hand

Falling on my head
Falling on my nose
Falling in my hand

Snowflake , snowflake
Little snowflake



"Bałwankowa rodzina"


1. Stoisz smutny, nasz bałwanku,
ze spuszczoną głową.
Może chciałbyś mieć przy sobie 
panią bałwankową?

Ref: . Oj, tak, tak! Oj, tak, tak!
Dobrej żony wciąż mi brak!
Oj, tak, tak! Oj, tak, tak! 
Bałwankowej brak.



"Telefon z papieru"


1. Bywają czasem takie dni, 
że do babuni tęskno mi. 
Telefon więc z papieru robię
i do babuni mojej dzwonię. 

Ref: Babciu ma, babciu ma, 
babciu ma, kocham Cię.
Babciu ma, babciu ma,
kocham Cię. 

2. Bywają czasem takie dni, 
że do dziadunia tęskno mi.
Telefon więc z papieru robię
i do dziadunia mego dzwonię 

Ref: Dziadku mój, dziadku mój, 
dziadku mój, kocham Cię.
Dziadku mój, dziadku mój, 
kocham Cię.



"Babciu, droga babciu"

1. Babciu, droga babciu,
powiedz mi.
Czy potrafisz zrobić 
to co my? 

My tupiemy, raz, dwa, trzy
teraz babciu zrób to ty.
My tupiemy, raz, dwa, trzy
teraz babciu zrób to ty. 


2. Dziadku, drogi dziadku, 
powiedz mi
czy potrafisz zrobić 
to co my?
My klaszczemy, raz, dwa, trzy
teraz dziadku zrób to ty.
My klaszczemy, raz, dwa, trzy
teraz dziadku zrób to ty. 


3. Babciu, droga babciu,
powiedz mi.
Czy potrafisz zrobić 
to co my?
My skaczemy raz, dwa, trzy
teraz babciu zrób to ty.
My skaczemy, raz, dwa, trzy
teraz babciu zrób to ty. 


4. Dziadku, drogi dziadku, 
powiedz mi
czy potrafisz zrobić 
to co my?
My całuski damy Ci
teraz dziadku daj nam ty.
My całuski damy Ci
teraz dziadku daj nam ty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz