Łączna liczba wyświetleń

sobota, 20 maja 2017

Zajęcia z języka angielskiego - "Bugs"

Niedawno podczas zajęć z języka angielskiego dzieci poznały nazwy owadów po angielsku:

butterfly - motyl
bee - pszczoła
ladybird - biedronka
ant - mrówka
grasshopper - konik polny


Do wprowadzenia nowego słownictwa posłużyło nam lubiane przez dzieci mystery box oraz owady wykonane z pianki i patyczków laryngologicznych. Dzieci utrwalały słownictwo podczas zabawy "What's missing?", zabawy ruchowej do piosenki "The ants go marching one by one" oraz zabawy dydaktycznej "Catch a bug", która polegała na złapaniu owada określonego przez nauczycielkę za pomocą packi. 



































3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także jestem wielkim zwolennikiem tego aby moje dzieci uczyły się języka angielskiego od najmłodszych lat i w sumie tak jest. Nawet jak czytałem na stronie https://earlystage.pl/blog/2020/04/16/mindfulness-z-dzieckiem-w-domu/ to fajnie, iż niektóre rzeczy można robić z dziećmi w domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać przedszkolakom bardzo takie zajęcia pasują i ja również jestem zdania, że warto aby one uczyły się języka angielskiego. Czytałam o tym także na stronie http://mamonik.pl/angielski-i-przedszkolaki/ i całkowicie się z tym zgadzam.

    OdpowiedzUsuń